MA'ALIM FI-TTARIQ

>> PETUNJUK SEPANJANG JALAN <<
Jika engkau tewas di medan JIHAD, Gelaran SYUHADA Allah berikan,
Arwah-arwah pahlawan seyum melihat, MUJAHID bangga melepasi pergi.
Assalamualaikum..... Selamat Datang.....Anda Sekarang Berada Di Blog YoYaMaaLim....... JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM....DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARI HARI INI.......

Tuesday, February 17, 2009

Sah SPR memihak kepada BN

Setelah mendengar pengumuman daripada SPR berkenaan Pilihanraya Kecil di Bkt Gantang dan Bkt Selambau pada 7 April dan penamaan calonnya pada 29 Mac,ini telah terbukti dan menambahkan lagi bukti SPR adalah agen BN.

Apa tidaknya tempoh yang begitu lama selama 50 hari diambil untuk mengadakan PRK dikedua-dua kawasan tersebut. Masa selama itu dapat dimanfaatkan sepenuhnya oleh media2 pro BN untuk memainkan isu dan memutarbelitkan setiap hujah Pakatan Rakyat. Wahai SPR, kamu di sebut Suruhanjaya yang bertangungjawab memberi keadilan dan tidak berpihak kepada mana2 kepentingan kepartian. Jelas pengumuman tarikh tersebut telah di bayangi oleh puak2 BN.

PRK itu juga di tetapkan setelah selesai perhimpunan agong UMNO, dimana perhimpunan agong tersebut bermula pada 24 hingga 28 Mac. Ini bermakna sela masa perhimpunan agong UMNO dengan Penamaan calon adalah selama 29 hari, cukup untuk media BN melobi rakyat. Tambahan pula pada perhimpunan Agong UMNO tersebut tercatat peristiwa pertukaran PM baru. Dengan peralihan kuasa PM tersebut diharap dan mengharapkan agar rakyat malaysia dapat menerima kembali dan yakin dengan UMNO. Sebenarnya UMNO silap, aku menjangkakan ianya lebih teruk dari itu. Sama-samalah kita lihat.

Rakyat Malaysia bukan lagi bodoh dan boleh di cucuk hidung seperti lembu bodoh, sekarang rakyat sudah membuka mata, mindanya terbuka luas, dapat memikir dan membuat pertimbangan setiap keputusan yang di buat oleh kerajaan.. Kuasa Rakyat Menentukan Segalanya (Makasakti).

17 Safar 1430H/13 Febuari 2009

No comments:

Post a Comment