MA'ALIM FI-TTARIQ

>> PETUNJUK SEPANJANG JALAN <<
Jika engkau tewas di medan JIHAD, Gelaran SYUHADA Allah berikan,
Arwah-arwah pahlawan seyum melihat, MUJAHID bangga melepasi pergi.
Assalamualaikum..... Selamat Datang.....Anda Sekarang Berada Di Blog YoYaMaaLim....... JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM....DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARI HARI INI.......

Tuesday, February 17, 2009

Surat Wasiat Untuk Bijan

Dua ekor beruk dengan Boss tahiBijan,

Ya berseronoklah anda pada hari ini. Hari ini anda boleh tersenyum lebar dengan kejayaan anda untuk merampas Perak dari pemerintahan Pakatan Rakyat dengan cara Zionis. Anda berseronok kerana anda berjaya mengambil dua orang wakil rakyat yang bermasalah dan seorang timbalan speaker yang kecewa kerana tidak mendapat portfolio yang lebih besar dari jawatannya itu. Anda boleh mengangkat kepala kembali setelah menghadapi dua kegagalan di dalam pilihanraya kecil baru - baru ini dan anda boleh senyum kerana hilang dua kerusi dapat pula satu kerusi dengan melalui pintu belakang.

Tapi Bijan anda harus ingat. Semua orang mengetahui anda telah menculik dua bekas wakil rakyat Pakatan Rakyat dan membawa mereka ke Pekan dengan kawalan rapi military, polis dan SPRM. Semua orang tahu.

Bijan,
Semua orang tahu, bagaimana anda benar - benar mahu membasuh kembali muka anda yang terpalit penuh dengan tahi akibat kekalahan besar di Permatang Pauh dan Kuala Terengganu. Semua orang tahu, BN sudah tidak mampu lagi menghadapi mana - mana pilihanraya dan untuk merampas kembali kekuasaan BN maka cara kasar anda gunakan malah sanggup ambil orang yang bermasalah. Semua orang tahu anda akan berjaya mengambil kerajaan rakyat di Perak ini apabila anda mengarahkan agar SPR tidak membuat pilihanraya kecil di kedua - dua kawasan tersebut. Semua orang tahu wahai Bijan.

Bijan,
Anda puas? Anda senang hati? Senyumlah sepuas - puasnya. Ketawalah sepuas - puasnya. Bergembiralah dengan kejayaan busuk dan palsu anda. Mentor anda pun membantah dengan kegiatan merampas kekuasaan sebegini yang ala - ala Zionis.

Bijan,
Kami rakyat Malaysia yang cintakan kebenaran akan mengingati setiap tindakan dan perbuatan anda yang busuk, jahat dan keji itu. Sekali anda fikir kami tumbang, seribu kali kami akan bangkit. Satu negeri hilang, satu negara akan kami tawan. Sekali maruah kami hilang, beribu kali maruah anda akan kami malu dan hilangkan.

Ingatlah Bijan, Ingatlah tarikh ini 5/2/2009. Mulai saat ini, bermulalah serangan dari setiap penjuru yang kami akan lancarkan keatas kamu. Mulai saat ini, kami akan memastikan anda tidak mampu tidur dengan lena.

Ini Sumpah Kami…Bijan anda mulakan..kami akan selesaikan!!!!

di edit dari Petikan : Skuad Dun Batu Caves

http://skuaddunbatucaves.blogspot.com

10 Safar 1430H/6Febuari 2009



No comments:

Post a Comment